Finbesök.

Datum:2008-06-24 / Tid:22:29:13
Jag har nog hostat hela jäkla dagen lång, även fast jag tagit medicin två gånger. Vafan är felet?
Snart blir jag nog galen.

Men men, man kan ha trevligt ändå..

Jag var och hämtade Per förut så han kunde roa mig lite, fast han var extremt trött stackarn.. han hade jobbat hela dagen eller hrm, han hade spelat tre fotbollsmatcher idag, fy tusan vilket tungt jobb alltså.
Men jag tvingade med han ut på en liten promenad, och såklart tog jag med mig kameran och jag tog säkert en miljard bilder och ja, det var inte många som blev lyckade. Kanske inte så konstigt när båda ser ut som hämtade ur en skräckfilm, den ena värre påsar under ögonen än den andre.
Men jag bjuder i allafall på någon bild, annars skulle de ju bli alldeles för trist.

Tre roliga bilder, jag tvingade honom att göra peeeace mot att jag lovade att dom aldriig skulle hamna på internet, oops. Han fick bära mig halva vägen under promenaden, ni vet bebisen här är kinkig och så den roligaste bilden.. Jag vill bara garva, vadå tvingad? Han blev nog less på att jag hela tiden sa "posa"

   

Kommentarer
Jag och fotbollsspelarn

GOa bilder :)

2008-06-25 / 10:13:29
http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback