Fotbollsfeber.

Datum:2008-06-11 / Tid:19:57:53
Jag säger som jag sa igår till Per "vafan ska man syssla med när EM är slut, det kommer ju bli som en kalldusch"

Jag verkligen älskar EM, vad kan vara bättre än fotboll varenda kväll på TV och att läsa sida efter sida i Aftonbladet dagen efter?

Vi har nyss sett Portugal krossa Tjeckien, även fast siffrorna ljuger litegrann, 1-3 ser ut som en match som Portugal spelar på halvfart men nog fick dom kämpa för att dunka hål på ett tätt Tjeckien.
Men känns som att Portugal kommit in i detta EM med en helt ny anda och motivation, men kan det ta dom hela vägen till final och guldet? Det återstår att se, och oj så det ska bli kul att se.

Om drygt en timme börjar Schweiz - Turkiet och givetvis ska jag se den matchen.
Jag har hittills inte missat en enda match detta EM och planerar inte att missa någon heller.

Så nu ska jag köra neråt stan, ha en bra kväll alla fotbollsälskare, och ni andra också såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback