Girlsnight.

Datum:2008-06-14 / Tid:13:40:00
Fan så skoj det var igår hos Sandra!
Först fixade vi mitt hår och lite sånt, sen kom Carin, Hanna, Annica och Lisa också.
Så vi satt och babblade, mest om en speciell sak, och drack givetvis.
Sen drog vi till bränna där det var rätt dött men de blev helt okej ändå, kan ju bero på sällskapet..
Tyvärr spillde Peter ner min söta topp jag hade på mig igår så jag lackade ur lite på honom faktiskt, men han ringde säkert tjugofem gånger sen för att be om ursäkt så det var väl ändå lite gulligt.

Ni ska få bilder sen för oj så många bilder vi tog, från alla vinklar verkligen.

Nu ska jag försöka piggna till, mår förfärligt på ren svenska och jag ska jobba ikväll, aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback