Godnatt söndag.

Datum:2008-06-01 / Tid:22:42:41
Äntligen ska man få gå och sova.
Denna söndag har varit exakt lika trist som alla andra söndagar, om inte lite tråkigare.
Fast okej, förra söndagen så hade jag riktigt skoj så jag ska nog ändå inte klaga fullt ut.

Men hoppas i allafall att morgondagen för med sig lite roliga saker, hoppas på en speciell sak.
Jag hoppas och tror.

Som jag sa igår, det är för mycket som går rätt just nu och för många saker som får mig att skratta så det blir att man nästan går och väntar på att en smärre katastrof ska knacka på dörren.
Jag oroar mig konstant och blir nästan lite störd av det, jag borde istället njuta och fånga dagen som man så snyggt säger.

Imorgon är en ny dag, och imorgon ska jag vara ärlig med en viss person och det får gå precis som ödet vill.. Jag har väntat alldeles för länge känns det som och ja, varför vänta tills det är försent.

Nu ska jag sova och drömma rosa sockervaddspuffiga små drömmar, gör det ni också.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback