Händelserikt, eller?

Datum:2008-06-23 / Tid:22:55:25
Idag har det varit tunt med inlägg och motivation.
Det kan ju bero på att min dag mestadels har gått ut på att hosta och klaga över min hosta.
Men jag har i allafall varit på apoteket och köpte slemlösande, det blandade jag med te och resultatet blev att det såg ut som kiss vilket inte kändes sådär jätte aptitligt men det gick ner det också.
Nu får vi hoppas att jag blir lite friskare.

Annars har det varit rätt dött faktiskt, som sagt, jag försöker bli frisk.
Fast jag och mami har faktiskt varit och köpte lite blommor idag som vi ska börja plantera imorgon.

Nu ska jag hoppa i säng, känner att de börjar bli lite tungt i ögonlocken.

Imorgon är jag tillbaka med full kraft och energi, ni är väl med då?

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback