Jag bjuder på en bild.

Datum:2008-06-14 / Tid:16:16:32

Carin, Hanna, Sandra & jag.

Här har ni en bild från igårkväll.
Nu saknas ju tyvärr Annica och Lisa på bilden men det var för att de inte satt på vår sida om bordet så ha, så kan det gå.
Visst är vi rätt läckra ändå?

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning och vakna till liv, det går framåt men ack så trögt.
Men nu har jag i allafall fått i mig mat och hallelujah den stannade i magen.

Nu ska jag bara fixa håret och lite smink sen är jag väl redo att jobba fram till imorgonbitti typ.
Usch, det lät hemskt men sån är sanningen ibland..

Ni får ha en bra kväll allihop och se till att heja riktigt ordentligt på Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback