Min roliga dag.

Datum:2008-06-18 / Tid:18:29:14
Puh, det var varmt och soligt idag på stan.
Men ändå härligt att sitta i solen och glassa.

Sandras kommentar om mig var ändå klockren
"du är ju så jäkla stissig"
Då syftade hon på att min käft går i ett och att allt jag har på mig, alltså armband kläder osv. allt hör ihop och har någon slags betydelse varför jag tagit på mig det. Men hallå, det är väl klart!

Vi hann också besöka Carin på Kick's där jag köpte ett ursnyggt oranget nagellack, orange är verkligen hetthetthett enligt mig.
Sen sprang vi upp till storebror och tog ett snack med honom, inte för att de kom så mycket vettigt ifrån honom förutom att han kommit på att han vill ha mina pilotbrillor och så ska jag få ett annat par av honom. Jag tyckte däremot att han kunde ta min wayfarers men dom dög tydligen inte.

     

Snyggingar är vi allihopa.

Nu ska jag dra och hämta lite folk i stan, sen ska jag äta och börja ladda inför Sverige - Ryssland som jag ska se i stan med Anthon och C/O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback