Mysfredag.

Datum:2008-06-13 / Tid:16:36:23
Idag har det varit en riktig mysdag.
Började med att åka förbi och kolla på mormors blivande lilla kisse, plus alla hans syskon.
Jag blir ju helt till mig när jag får träffa sånna söta små liv, men saknar dock min egna lilla bebis som är hemma i skåne.

Visst är dom söta små lurvbollar?

     

Sen efter det så kutade jag in till stan för att luncha med Per.
Det var riktigt trevligt, och många intressanta diskussioner dök upp, bland annat Afghanistan så jag har gett honom lite tips om hur han ska överleva därborta.
Vi har planerat att åka på överlevnadskurs tillsammans, men jag har som sagt åt honom att ja jag är en sån där som typ sätter mig ner och hellre dör där och då än att hålla på och tjafsa. Visst låter det som en bra strategi?

Sen blev det våfflor hos mormor, och så lite fönstershopping på stan såklart.

Nu är jag hemma och ska ta det lugnt lite innan jag ska ner till Sandra och börja fixa mig.
Vi ska ju ut och ränna ikväll eftersom jag ska jobba imorgon natt, ja hör ni det, jag ska jobba, WOW!

Poff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback