Natti.

Datum:2008-06-24 / Tid:23:30:15
Nu ska jag äntligen gå och sova, mmm.. som jag längtat.
Jag har precis tagit medicin också så förhoppningsvis ska väl hostan vila i någon timme åtminstone.
Fast medicinen har hittills inte hjälpt sådär förfärligt mycket.

Imorgon ska jag upp tidigt, jag, mami och papi ska in till stan för dom ska kolla på kläder.
Jag får väl gå bredvid och hosta och vara lite smakråd.
Sen på eftermiddagen ska jag och Per shoppa, antingen i Luleå eller här i stan, sen ska jag tvinga honom att bjuda mig på middag. Tror ni att jag lyckas? Jag är tveksam.

Nä, nu skriker mina ögon efter sömn..
Godnatt & sov så gott!

Linus, jag vet att du kommer läsa detta, imorgon eller om 30 minuter är det den 25:e juni.. minns du? det är klart du gör. Det datumet är nog föralltid inpräntat i våra hjärtan och medvetande.
Imorgon kommer jag ägna många tankar på dig, vad vi gjort de senaste åren den 25:e juni och vad som hände för 4 år sedan det datumet.
Imorgon är vi tillsammans igen i minnet.
Pussa vår fina Saga från hennes mamma och påminn henne om att jag saknar henne oerhört.

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3

tack sötaste!



vad fint skrivet... jag vet ju vad 25 juni betyder =) samma här... fast vi brukar fira på midsommarafton ist..



kram!!

2008-06-25 / 11:58:18
http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback