Pigg och glad?

Datum:2008-06-30 / Tid:07:30:32
God morgon!
Ni kanske undrar vad jag gör uppe innan klockan ens slagit åtta?
Det undrar jag också, och jag har varit uppe rätt länge nu.
Men nu känner jag att mina ögon håller på att ge upp så ska nog ta och vila huvudet i åtminstone en timme till.
Jag har ju faktiskt blivit sjuk, igen.. så kan behövas.

Sen ska jag baka, packa och planera lite.. Jag ska även hinna med att träffa Per en sväng.
Så ser min dag ut på ett ungefär.

Ni får ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-30 / 07:48:34
lisage

jag undrar om vi blir sjuk av varandras frånvaro. jag har varit sjuk konstant sen vi skildes åt! :) och du med. he he

2008-06-30 / 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback