SATC.

Datum:2008-06-22 / Tid:23:37:28


Jag vill, ska, måste se Sex and the city filmen.
Jag har planerat att tvinga med Sandra till luleå och se den med mig på kanske Onsdagkväll efter hon slutat jobba.
Vad säger du om det gumman? Jag vet ju att du är in och läser oftare än man hör av dig via telefon.

Då ska vi dra på oss någon snygg klänning, heels och så vrålsnygga i håret, så vi ser ut att kunna platsa i vår egen lilla SATC film. Sen ska ju givetvis min lilla Louis få följa med, det står ju så på affischen för filmen, att man ska plocka från Louis Vuitton väskan och Manolo skorna ur garderoben. Manolo skorna finns dock inte där ännu dock ett par Dior skor, men de orkar jag inte skutta omkring i.

Yey, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback