Shoppingdag med Hanna.

Datum:2008-06-17 / Tid:18:36:56
Jag säger då det, fan så roligt vi har haft det idag!
Vi är som handen i handsken på varandra, det är liksom "KLICK".

Vi började dagen med att typ nästan dö i regnovädret som for över Boden, fast vi satt ju i bilen men ändå, vi skrek som två små rädda grisar.
Sen käkade vi lunch i Luleå med Per, vilket alltid är lika trevligt.. men hände en del oförutsedde saker.

Sen shoppade vi som idioter, eller Hanna lurade mig att shoppa medan hon själv bara "njae men den kanske inte var så fin på mig i allafall" och så var jag tvungen att köpa den till mig själv. Taskmört, eller vad?
Så jag har alltså shoppat i massor känns det som, men bara nödvändigt som alltid annars.

Efter drygt halva dagen fick Hanna damp, hon var trött och godissugen eller nej, hon ville ha nötter och väldigt speciella också som gjorde att vi fick kuta omkring som skållade råttor och leta.

"hade det varit en ko hade jag slatt till diiiirekt"
okej.

Jag ska fota och visa alla kläderna sen, de är urläckra.. bland annat en rosa/orange bikini, den vill ni inte missa.


Vackerbarn!

Kommentarer
lisag

när jag tittade snabbt trodde jag det var du på bilden, men sen såg jag det var hanna :)

2008-06-17 / 22:21:03
Anna

Är det inte du?? fan va lika ni är!

2008-06-17 / 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback