Trist.

Datum:2008-06-26 / Tid:14:51:57
Hej på er!
Min hosta är nu officiellt mycket bättre, dock har jag nu fått huvudvärk som absolut inte vill lämna mig.
Fast det kan nog bero på det usla vädret, jag förstår inte, ska vi inte få fint väder?
Jag vill ju sola och bli brun och glad.

I helgen är det ju Boden alive också, jag som hade tänkt skutta omkring i någon söt klänning och höga klackar.
Det känns ju väldigt avlägset i nuläget faktiskt, så nu har jag en smärre kris över vad jag istället ska ta på mig.

Nä, jag ska sluta gorma, jag ska istället duscha och fixa mig inför ikväll, det är mycket möjligt att det blir en sväng till Bränna.. med vem vet jag dock inte riktigt än, det kan bli med storebror eller Per, vi får se.

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback