Underhållande.

Datum:2008-06-19 / Tid:19:21:28
Min dag har varit tipptopp, eller kanske mer än så.

Innan jag berättar om min roliga dag tänkte jag bara ta och förtydliga lite om det jag skrev om fotbollen, det jag skrev om att skämmas över att vara svensk.
Ja, rent fotbollsmässigt så skämdes jag i allafall över vårat landslag och därmed över att vara Svensk men då inte på det hela taget om ni förstår hur jag menar.
Någon skrev att det är Lagerbäcks fel, visst jag kan hålla med till 50% kanske men en tränare kan inte ta på sig fulla ansvaret, spelarna gjorde ett uselt jobb igår och det fanns ingen kämparglöd eller gnista. Ska det vara så i ett EM? Absolut inte!
Därför är jag förbannad, om dom bara hade kämpat, slitit, behållt sitt spel, då hade jag kunnat vara stolt över dom och se att Ryssland var det klart bättre laget. Men helvete alltså, det var pinsamt att se svenskarna!
Men man kanske ska se det positivt, vi slapp möta Holland för i den matchen hade vi blivit rent ut sagt utklassade.
Sen angående VM i sydafrika, jag håller fast vid det, jag tror inte vi kommer gå vidare från kvalet, vi har alldeles för svår grupp och för få jämnt bra spelare i Sverige. Men ingen skulle bli gladare än mig om det visade sig att jag har fel!

Nu tillbaka till min dag.
Det började med besök hos mormor, och hon fick sin lilla kattunge. Men det ska få ett eget inlägg så nog om det.
Sen gick jag på Hanssons och skulle fika med John, väl där träffade jag Stefan G så vi tog en kaffe och snackade skit innan John kom.

Bäst var ändå Johns kommentar när Stefan gått "men men, det var väl han från "Så ska det låta"?

Jag hade i allafall supertrevligt med fluffet som jag annars kallar honom.
Så synd att han var tvungen att åka hem idag men men, vi träffas nog snart igen.

 
Förstår ni nu varför jag kallar honom för fluffet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback