Värsta kvällen.

Datum:2008-06-01 / Tid:13:19:25
Shit vilken kväll det blev igår!
Jag tror rätt bemärkning borde vara "tillfälligheternas kväll"

Ödet var verkligen med igår hela tiden, vilket var lite roligt.

Det hela började med att jag var med Vikki och Petra, vi drog till Bränna där vi träffade Oskar och hans kompis Mats.
Så drog Vikki och Oskar, och Petra åt sitt håll, så kvar stod och jag denna Mats.
Sen så kom en annan av hans vänner dit, Per som jag kom extremt bra överens med, okej, värre pratkvarn får man leta efter men ändå.
Så vi satte oss med hans lilla gäng och hade skoj, sen kom Therese, Sanna och massa mer dit.

"har du, har jag, vem är det som har det, VA"

Typ kring tretiden så drog vi och käkade, jag och sanna har nog aldrig garvat så mycket som då, herregud alltså.
"nääee" "jag kan inte äta, hur ska jag då kunna prata"

- Vi heter likadant, sanna maria
- det är ju inte likadant heller!
- nee vafan är det då?
- ah okej, just det, de kanske det är
- mmm smart

Bäst var nog ändå när vi lämnat av Per och jag skulle skjutsa hem Sanna när stolen fastnade, jag dog nästan av skratt.
"wiiioo fram o tillbaka wiiiii"

Verkar det som att vi hade kul? Så var det också, hela kvällen innehöll bara en massa asgarv.

     

Per, mats, therese, per, per, therese, therese o niklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback