Vilken hetta!

Datum:2008-06-04 / Tid:17:06:39

Förlååt, idag har det blivit en riktigt dålig bloggdag!
Jag hann knappt kliva upp imorse innan jag for in till stan, och där har jag stannat tills nu.
Jag har gått omkring med Sandra på stan, shoppat lite och suttit på Hanssons och bara snackat lite skit.
Dock har jag ju fått agera assistent idag och göra allt åt lilla gumman, hon är ju nyopererad och inte alls så rörlig så har blivit att öppna dörrar och knäppa fast bilbältet på henne osv.
Det var som att ha med ett litet barn typ, men det va kul.

Men så varmt det är alltså!
Temperaturen har stått stadigt på +28 idag och det verkar inte vara påväg att sjunka än så länge.
Det är helt galet!

Just ja, jag har färgat håret idag också, på mig själv och allt, eller Sandra hjälpte mig litegrann men eftersom hon inte kan lyfta armarna fick jag kleta det mesta själv.
Så nu är jag en riktig dark beauty.

Bilder kommer in här sen under kvällen, nu ska jag till stan igen och träffa massa sötnosar.


Kommentarer
hanna

vad har sandra opererats för? :/

2008-06-04 / 22:37:04
http://sensuella.blogg.se/
hanna

nämen! raringen har väl ändå inte lagt sig under kniven? hon som är så fin precis som hon är!

2008-06-04 / 23:08:25
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback