Är jag en diva?

Datum:2008-03-29 / Tid:12:24:46
En sak som alltid får mig att skratta lite gott är när man får fyllesms, innehåller alltid en del intressant eftersom sanningen alltid lyckas krypa fram efter lite alkohol.
En sak som jag absolut avskyr är fyllesamtal, så jag brukar sålla bort dom rätt fort och strunta i telefonen, sorry.
Men vem orkar sitta och lyssna på när någon full människa pladdrar på och man förstår hälften?

Men den roligast grejen hände ändå nyss, fick höra att jag har världens divigaste mobilsvar och jag lät visst som "värsta stockholmsdivan"
Jag kunde faktiskt inte hålla mig för skratt och var tvungen att ringa och kolla hur jag lät, och ja, även där kunde jag inte hålla mig för skratt för personen hade rätt.
Så då vet ni det också!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning och börja köra mot stan.. ska ju faktiskt till Sandra och fixa till min lugg, inte för att jag vet hur men hon brukar kunna fixa det mesta. Om ni inte förstått det redan så diggar jag inte riktigt min hellugg längre.

Återkommer senare, ska även lägga upp lite bilder från igår på det jag köpt osv.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback