Charlotte Perelli

Datum:2008-03-15 / Tid:18:30:07
Jag behöver nog inte lägga ut texten sådär förfärligt, som ni alla redan vet håller jag stenhårt på Charlotte ikväll i Melodifestivalen! Jag är alldeles säker på att om hon skulle skickas till Belgrad så skulle Sverige ha en stor chans att ta hem hela skiten. Hennes låt är inte bara grymt bra utan också modern och nyskapande, vilket behövs.

Snälla snälla tittare, vad ni än gör ikväll.. rösta inte fram Christer Sjögren, det är som att ta kollektivt självmord för Sverige inom Eurovision. Vi kommer inte bara bli utskrattade utan också hamna i den dunkla vrån där t.ex Ukraina varit, som ett skämt, de som skickar vilken skit som helst och som då tappar "seriös" stämpeln inom musik. Vill Sverige verkligen hamna där? Eller den rätta frågan är nog, hör vi verkligen hemma där? Knappast, i Eurovision har vi i många fall de absolut bästa låtskrivarna och artisterna, och det säger inte lite det.

Tänk efter innan ni röstar ikväll, och är du inte intresserad och tänker "vilken löjlig skit" byt kanal istället för att lägga en röst för att jävlas.

Charlotte Perrelli, Foto:SVT  099-23001 eller 099-32001



Ha en toppen kväll!
Det tänker jag ha med en riktig myskväll.
Den kan möjligtvis komma in ett litet inlägg senare beroende på vem som vinner melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback