Clinique test

Datum:2008-03-27 / Tid:12:14:13
I julas fick jag presentkort på Kick's av bland annat Linus och i samma paket fanns det med lite testprodukter från Clinique. Det var med en tvål och två olika lotion för ansiktet. Jag bestämde mig för kanske 1½ vecka sedan för att testa dessa produkter då min vanliga tvål från Lancome börjat ta slut.

Jag säger då det, vilken skillnad!!
Man känner så fort man tvättat klart och smörjt in ansiktet att man redan då känner sig så mycket fräschare och lenare. Nu har jag efter några dagars användande också börjat märka att min lilla "problemhy" börjat bli slät och i perfekt balans, dvs inte torr eller fet.

Så, nu ska jag genast leta fram mitt presentkort som jag har kvar från Kick's och kuta dit och köpa dessa mirakelprodukter!

Men, detta är ju bara min åsikt och hur bra det fungerat på mig! Jag har testat väldigt många produkter som haft varierande resultat men som kanske fungerat perfekt på någon annan.

(Jag hade även en bild på mitt ansikte direkt efter tvätt men den blev alldeles för mörk så såg inte ett jota, så får bli en annan gång)

image586

Kommentarer
Therese

Jag är lite nyfiken på Clinique faktiskt. Så är det något du rekommenderar?

2008-03-27 / 12:22:13
http://tezzas.blogg.se
Miranda

Clinique har absolut de BÄSTA produkterna!

2008-03-28 / 15:40:50
http://lifestory1001.blogg.se
Carin Bergdahl

Om ni tycker clinique är bra,oj säger ja bara prova kanebo de absolut bästa.:)

2008-06-16 / 02:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback