En dag i Stockholm..

Datum:2008-03-11 / Tid:11:48:27
Ursäkta att det dröjt min uppdatering men igår var jag alldeles borta.. så hade varken energi eller inspiration.
Men nu är jag tillbaka igen..

Jag skulle ju berätta om i lördags..
Ja, vi började dagen med att shoppa jag och Lisa.. eller det var mest Lisa som shoppade, hon drog med mig på tamefan varenda skoaffär i hela Stockholm.
Men till sist hittade vi ju då till Souk gallerian där vi stannade i nästan all evighet, det var också där jag handlade de enda sakerna.. och det var på Topshop.

Det blev då denna kjol, som på bilden här ser knallrosa ut.. men den är egentligen knallorange. (halsbandet som jag också köpte får ni se sen) Jag valde mellan kjolen och denna topp.. jag är fortfarande tveksam till att jag borde köpt toppen istället.. men men..

 

Sedan sprang jag på en affär Linus tjatat om i flera veckor och det var Topman.. där dom har dessa tischor med bland annat Musse Pigg tryck, som är så fruktansvärt modernt och inne just nu.
Dock fanns ju inte såklart Musse pigg tischan här så jag avstod från att slå till..
Fast denna Kalle Anka var också rätt söt.. och billig.




Lisa hann också med att bli klippt.. som sagt av världens raraste bög.. så dit ska vi igen definitivt!
Han var duktig också, såklart.




Efter detta så rusade vi mot t-centralen.. vi och typ resten av Stockholm..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback