Fiiieeeesta

Datum:2008-03-29 / Tid:18:29:34
image595 

Ja, så var man på g igen.
Ikväll blir det en liten kalaskväll med Emma, jag ska dock inte dricka utan köra bil eftersom mami fyller år imorgon så vill väl vara hyffsat klar i huvudet imorgon då.

Vad gillar ni min nya hårfärg? och det lilla Sandra klippt? Det kanske inte syns men skillnaden är enorm för mig.

Ni kanske ser att jag kör på samma kjol ikväll som när jag var i Stockholm, men kan inte låta bli, den är bara så snygg.. dock lite kort men eftersom jag är nykter ikväll lär de inte bli några problem.

Topp - H&M
Kjol - Topshop
Strumpbyxor - Åhléns

Sedan blir det mina bronx skor och skinnjackan.
Jag ska också givetvis kleta på lite smink, oroa er inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback