Fikastund har guld i mun

Datum:2008-03-05 / Tid:15:32:04
Det gäller ju att använda sin tid väl när man lika är här nere i Skåne.
Igår hann jag då träffa mer folk än jag trott, Jessica, Josse, Johanna & Theliiiiin, väldigt trevligt måste jag säga.. förutom då att Thelin blev av med bokstavligt talat allt hår, stackarn.. men men vi flickor fick oss ett gott skratt i allafall.

Nu är jag inne i Helsingborg på gamla jobbet, eller Linus jobb kanske man kan säga..
Ska snart in mot knutan och ta en fika med min lilla Sandie, saknat den lilla damen.

Så nu ska jag ut och köra sportbil.. aaaahhh, håll er undan säger jag bara!!

Kommentarer
Bella

tack för idag gumman, hoppas allt är bra.... Puss

2008-03-05 / 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback