Gårdagen i bilder..

Datum:2008-03-06 / Tid:09:53:14

Igår hade jag nog en bra dag trots allt, även fast den for som en berg och dal bana upp och ner i flera omgångar och väldigt fort vissa stunder.

Nåja, jag tog då lite bilder igår.. nu när jag äntligen är hemma så jag kan använda min(halva) fina kamera.

Tyvääääärr, så tog jag aldrig bild på vad jag hade på mig igår och jag ångrar mig bittert kan jag säga, fick sånna fina komplimanger för kläderna (speciellt linnet/tunikan) men titta noga på bilderna jag dock lagt ut, så kanske ni får er en liten inblick i hur jag såg ut. Men eftersom den var så lyckad så kanske det kommer en repris om inte alltför länge.

Psst, kolla in väskan på bild nr3.. det är den väskan jag köpte för 30 spänn på second hand, kan inte sluta använda den, den är helt enkelt fantastisk.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback