Glad påsk!

Datum:2008-03-22 / Tid:11:26:36
Glad Påsk på er alltihop!

Jag vaknade för ett tag sen av ett samtal från Linus, det var dock jag som ringde honom men det behövde jag för att vakna. Sen har vi diskuterat påsken förra året, Linus förstår inte att påsken är vid olika datum varje år. Försökte tappert förklara att förra påsken var han minsann i Las vegas medan jag firade påsk med Jessica, Sandie & Viki.
Jaja, någon gång kanske det går in i hans hjärna också.

Nu bär det strax av till stugan, först ska jag bara packa på mig sjutton lager av kläder så jag inte fryser ihjäl.
Det ska bli så smaskigt att grilla, mums.

Ska försöka återkomma senare ikväll med en liten bild på hur jag är klädd.

Ha en jätte bra dag nu och njut ordentligt!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback