Huvudvärk

Datum:2008-03-23 / Tid:18:33:27

Imorse fick jag ett meddelande från Linus "jag är trasig...." och eftersom jag själv inte känner mig sådär samlad så var jag bara tvungen att ringa videosamtal. Det var en mycket intressant syn kan jag meddela, vi orkade knappt säga hej till varandra, vi bara tittade.

Så då förstår ni att åtminstone min kväll igår blev relativt lyckad, fast huvudvärken var inte med i mina beräkningar igår.

Vi började kvällen hos Lisa sen drog vi ner till Olivers väldigt tidigt (för tidigt) och drack, där har vi nog orsaken till min nuvarande huvudvärk. Men okej, vi hade kul.. fast mest roligt hade nog mina kära kollegor åt mitt val av "plånbok".

Vi träffade en hel del intressant folk för omväxlings skull.. bland annat Anders, vår gamla Svenska lärare från högstadiet. Det var ett tag sen kan man säga.. så lite extra trevligt. Så nu har jag förhoppningsvis ännu en läsare till bloggen, så nu får jag inte fuska med svenskan annars får jag väl skäll.


Nej nu ska jag gå tillbaka till soffan och bädda ner mig med mina påskägg.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback