I have so much to tell and not that much time..

Datum:2008-03-09 / Tid:23:52:17

Åh shit vilken helg alltså..
Jag gillar inte bara Stockholm utan jag älskar staden!
Fy tusan så roligt jag haft det, och fullt upp hela tiden.. och det gillar jag verkligen.

Imorgon ska jag berätta lite mer detaljerat.. om till exempel våran helkväll igår på stureplan, och det finns en del att berätta.. men det känns som att det blir en "det som händer på stureplan stannar på stureplan" eller vad tror ni?
Vi får se imorgon.. bit inte sönder naglarna nu under natten.

Nu ska denna tösabiten sova, och helt själv till råga på allt.. har ju haft någon att skeda med hela veckan så hur fasiken ska detta nu gå? Fast i och för sig, dessa två nätter har varit mardrömslika men för att inte skämma ut Lisa allt för mycket så tänker jag bespara er detaljerna.

Godnatt pluttisar!


Kommentarer
lisag

jag säger bara en sak:
gnissel, smackar, stön och kram. hahaha, det får man tolka som man vill.

2008-03-11 / 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback