Ingen bra dag

Datum:2008-03-19 / Tid:23:40:33
Idag har väl inte direkt varit någon toppendag.
Höjdpunkten låg ungefär vid att hämta posten, tills jag insåg att Linus brev inte var där, då blev allt väldigt mörkt igen. Så då förstår ni på vilken nivå jag legat på idag.
Jag börjar undra varför jag ens borde kliva ur sängen på morgonen.. bra fråga, ska nog fundera vidare på det ett tag.

Jag orkar inte ens skriva ut vad jag ska pyssla med imorgon för det är alldeles patetiskt har jag en känsla av..
Men förhoppningsvis kommer Linus överraskning imorgon, det kanske sprider lite solsken.

Nej nu ska jag verkligen gå och lägga mig och så vips har jag denna dag överstökad också.
Inatt vill jag drömma om Rhodos, Sunwing resort Kalithea.. härliga minnen och en tagg i hjärtat för det med sig.

Godnatt!
Imorgon ska jag försöka vara mitt vanliga positiva jag igen, ber om ursäkt för detta trista snack..

Kram på er!

Kommentarer
lisag

verkar som ditt liv håller på att rasa samman utan mig ;) aj aj.. vi ska nog få bukt på dina problem på lördag! kramis

2008-03-20 / 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback