Jag är en blondin..

Datum:2008-03-01 / Tid:13:06:40
Nuså, jag är åter igen en liten blondin.. med lite snygga mörka inslag så det inte ser ut som en mössa.
Sandra är verkligen min räddande ängel, så duktig och vet exakt hur jag vill ha det.
Så nu kan jag verkligen inte sluta titta mig i spegeln, lite skillnad från igår när jag knappt klarade att borsta tänderna framför spegeln för personen på andra sidan motsvarade inte mina krav.

Jag är nöjd(!)
Vad tycker du?




Nu ska jag fortsätta mysa i soffan, dagens outfit består av pyjamasbyxor och en sleden tischa.
Jag sitter och laddar inför melodifestivalen, tror det kommer bli den bästa delfinalen ikväll, synd bara att jag ska sitta och titta själv men jag överlever väl, jag har ju Saga i allafall.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
emma

vad fint håret blev.

2008-03-02 / 11:34:25
http://emma86.blogg.se
evelina

vad fint det blev! =)

2008-03-02 / 17:19:04
http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback