Kärleksförklaring

Datum:2008-03-04 / Tid:15:30:33

Lyx Rosbukett - Röd rosbukett (antal & längd kan variera)

Jag älskar att få blommor, speciellt rosor.. dock får jag inte det särskilt ofta, dock brukar jag ge det rätt ofta.
Det är ett enkelt sätt att visa en person att man tycker om han/hon eller av någon annan anledning, eller bara för att utan någon speciell anledning, det är också fint och väldigt uppskattat.
Sen är det ju så enkelt nuförtiden, bara att klicka in sig på någon utav alla dessa sidor som man kan skicka blommogram med, t.ex Euroflorist.

Om jag fick välja själv skulle jag vilja ha buketten på bilden och så ett sött litet kort mitt i allt där det stod något i stil med "jag tycker om dig"

Dock kostar denna bukett kring 1200:- så chansen att jag får den är rätt så liten.. tyvärr.. men drömma kan man ju alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback