Låååångfredag

Datum:2008-03-21 / Tid:22:12:05

Denna dagen är verkligen mycket mycket längre än andra dagar.

Jag bara sitter här och väntar på att den ska ta slut så jag får gå och lägga mig, och därmed känna "ännu en dag avklarad"

Men imorgon är det faktiskt fullspäckat, trott det eller ej.
Då ska jag sy färdigt två av mina kjolar som jag påbörjat, sen ska la familia ut till stugan och grilla med släkten. Sen mot kvällen ska vi även äta påskmiddag ute i stugan allihop, efter det ska jag in till stan och möta upp Lisa och c/o. Jag ska ju festa imorgon, remember?

Jag tror det kommer bli kul.. bara jag nu hittar en riktigt het outfit att slänga på mig imorgonkväll, ska nog börja klura redan nu så jag inte hamnar i mitt vanliga vafan-ska-jag-ha-på-mig-stress.

Ha en bra kväll & godnatt!


Kommentarer
Zandrea

Vad vill du ha hjälp med ? :) KRAM

2008-03-21 / 22:26:21
http://Zandrea.blogg.se
Zandrea

visst kan jag det :D Kontakta mig via mail så kan jag ordna det imon :) KRAM

2008-03-22 / 00:28:06
http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback