Linus

Datum:2008-03-04 / Tid:11:24:36
Ja, jag kom ju som sagt till skåne igår..
Jag började med att inventera min garderob och ja, den såg ut som vanligt.. ostädad och fullproppad till max.

Sen kom då Linus hem och det var verkligen ett kärt återseende.
Nästan glömt hur jäkla roligt vi kan ha tillsammans, men skulle någon se oss, jaa då skulle det nog bli psyket direkt..

Jag fick till och med Linus till att synda och äta på donken, wiho.. jag vet, jag har dåligt inflytande på pojken!


Men, det bästa av alllllt är ändå att jag fick kli på ryggen när vi skulle sova(!) som jag längtat kan jag bara ta och berätta.. sen lite goa kramar kom på andra plats.

Nu ska jag däremot ta och pallra mig ner mot stan och hälsa på lite folk..
Jag har nog världens skönaste outfit på mig idag så jag tänker slänga upp en bild så länge jag bara hittar rätt sladd till kameran.

tjiiiiiiing

Kommentarer
emma

skönt att du trivs i skåneland hur länge blir du kvar där nere?

2008-03-04 / 19:34:37
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback