Nyfixade naglar

Datum:2008-03-18 / Tid:11:21:22
Igår på eftermiddagen var jag iväg och fick mina naglar fixade.
Jag har ju varit på ett annat ställe två gånger innan och fått dom fixade, men det var med glasfiber och akryl men det funkade inte alls på mina naglar, de blev alldeles för dassiga och konstiga.
Så nu var jag till en tjej som gjorde med rent akryl och gud så fina dom blev!
Nu känns dom som mina gamla naglar när jag alltid var hos Marie, så det är verkligen tipptopp, det var detta jag ville ha från första början.

På före bilden kan ni se att min högra pekfinger nagel ser annorlunda ut, det är för att jag tappat förstärkningen på den nageln. Jag använder mig inte av tippar eller något sådant utan enbart mina egna naglar, så ja, dom är så långa som på efter bilden.


                         
Före                                                     Efter

Kommentarer
Rebecca

Blev verkligen superfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback