Puuuuh

Datum:2008-03-28 / Tid:18:40:24
Precis kört ett litet "träningspass" på trampmaskinen.
Det blev hela 30 minuter idag, men hade kunnat köra på desto längre om inte det skulle vara så sablans mycket reklamer på femman. Vad ska det egentligen vara bra för?
Direkt det blir reklam börjar benen sega och huvudet hänga och man får verkligen kämpa sig tills programmet börjar igen.

Jag ska nog börja se en film medan jag trampar, då jäklar blir det nog liv.. fast då lär jag väl trampa ihjäl mig.

Nej nu ska jag kasta mig i duschen och sen mysa in mig i några härliga mjukiskläder.
Sedan ska jag faktiskt lyxa till det med kycklingfilé och efterrätten består av glass, mums.

Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback