Shoppingrunda

Datum:2008-03-28 / Tid:15:28:32

Imorse började jag dagen med att baka hallongrottor, mums.
Jag ska slänga in en bild sen, var inte oroliga.. ni ska få bli frestade.

Sedan körde jag och mami en sväng till stan där jag för en gångs skull handlade lite grejer.
Det blev en BH, en kortärmig gul skjorta och så en orange sommarklänning.
Bilder? Givetvis, ta det piano så kommer det också.

Jag köpte även en födelsedagspresent till mami från mig, Lajnus och busfröet.
Hon fick faktiskt välja den själv, kändes lättast så.

Nu funderar jag på att gå ut och sätta mig i solen bland all snö och bara ta en siesta.
Senare ska jag upp på trampmaskinen igen och träna, jag har faktiskt hållt mitt löfte hittills och kör stadigt minst 20 minuter varje dag.

Puss, kiss, öptüm, kuss and so on..


Kommentarer
ameli&emelie

alltid roligt med shopping :)

2008-03-28 / 15:40:40
http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback