Still happy..

Datum:2008-03-16 / Tid:15:53:56
Jag blev återigen glad när jag läste Aftonbladet idag, det var ingen dröm, Charlotte vann verkligen melodifestivalen.
Tänk att jag förutspådde det redan efter hennes allra första uppträdande i delfinalen, det kallar jag starkt.
Men jag brukar faktiskt kunna gissa rätt när det gäller vem som ska vinna.

Annars idag har jag väl inte sådär fasligt mycket att vara glad över, jag är trött, hängig, allmänt butter och vädret är trist. Jag sitter som en manisk robot och stirrar på mobilen hela tiden i hopp om att "snart så ger den ifrån sig ett ljud" men icke, inte så mycket som ett pip på hela dagen.

Men, jag har åtminstone min bok "P.S I love you" ja, sanningen är den att jag så gärna ville så filmen men det blev aldrig av så var tvungen att köpa boken. Jag kan säga så här mycket, är filmen bara hälften så bra som boken är så ja, då är filmen bra som fan.

Så nu ska jag gå och läsa min bok, som jag tyvärr nog kommer läsa ut idag.
(ca 420 sidor på ca 3 dagar, snart personligt rekord)

Vad ska jag läsa sen måntro?
Hmm, får ta en tur ner till Bokia imorgon med mami.. kommit i en "bokperiod" nu och jag kan bara inte sluta läsa.
Förra sommaren hade jag en liknande period och slutade med att jag läste Da vinci koden, änglar och demoner och två Liza Marklund på en vecka.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Alinne

Oj, här var en som gladdes åt vinsten ;) Själv tycker jag att melodifestivalen är tråkig som få

2008-03-16 / 16:06:32
http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback