Stockholm

Datum:2008-03-07 / Tid:23:09:17
Nu är jag i Stockholm hos Lisa..
lämnade Ängelholm tidigare i eftermiddags, inte direkt jätte kul men men.. roligt att komma hit också.
Jag har redan hunnit med att åka både tunnelbana och buss, jag och Lisa kände oss ohyggligt coola.
Men huvudet snurrar tametusan som en jojo, så mycket intressant folk.

Jag bor nu då hos Anna, Johannes och Lisa då såklart.. Riktigt fin lya (eller kattig som man säger i sthlm)
Redan haft det skit kul, och en hel del norrlands skämt.. och det är ju alltid kul.

Nu sitter vi hos Wille.. en kompis till Lisa.. och ja, wiho.. jag är trött och lite uttråkad.

Imorgon ska vi in till stan och shoppa loss och bara roa oss..

Kommentarer
Bella

önskar faktiskt du var här nere så vi kunde shoppa lite.. Men tur är väl det ändå för jag är fattig som en gnu :D

2008-03-08 / 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback