Tidsfördriv

Datum:2008-03-13 / Tid:22:32:43
Jag har lite att göra, capish?

Snodde denna från Ellen, lägger in en länk till dig senare.. hedersord.

1. Vilken svordom använder du mest? Jävlar
2. Äger du en iPod? Ja
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07:00 (haha, tänker nog dom som känner mig)
4. Hur många resväskor äger du? En, rymmer ALLT
5. Använder du flip-flopps? Självklart, har en liten söt samling
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Coop
7. Skulle du hellre ta bilder än vara med på bild? Beror på tillfället
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Ond aning
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompis

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa en resa till hela la familia
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, mitt nickname
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen
14. Vilket är världens bästa band just nu?. Oj, musik är inte riktigt min grej.. minst av allt band, så dont know.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Jupp, men det är ju en hemlighet..
16. Sommar eller vinter? SOMMAR
17. Vad åt du till middag senast? Korv och mos
18 Använder du huvtröjor? Ibland
19. Kan du vissla? Jupp

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Linus
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Pop express
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0921
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Haha, skämta inte.. jag är i norrbotten
26. Hur många syskon har du? Två
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Lotta på Bråkmakargatan, Madicken, Emil i Lönneberga, A Cinderella Story, Titanic osv osv
29. Äger du några popband t-shirts? Nej

30. När flög du senast? Måndags
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fem
32. Läser du för skojs skull? Ja, älskar att läsa!
33. Pratar du några andra språk? Engelsk och grund på några andra
34. Diskar du din egen disk? Skriver jag ja så får jag spö så nej.
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ibland
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har redan, men funderar på en till tatuering
39. Tycker du att killen ska bjuda på första dejten? Dela är väl mest rätt

40. Kan du kasta macka?
Ibland
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men min brorsa har
42. Vad har du med dig in på bion? Oftats allt man kan hitta i kiosken
43. Vem är din favoritlärare och varför? När jag gick i skolan var det Gabriella på Gymnasiet
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Jadå
45. Vad har du för väder utanför dig just nu? Mörkt, regnigt, snöigt
46. Har du en blogg? Självklart
47. Vilket är ditt favoritämne? När jag gick på gymnasiet, Svenska, engelska och servering.
48. Gillar du att flyga?
49. Vilken personlighet är ett måste hos en partner? Snäll, humor (min humor) öppen, som Linus helt enkelt

50. När sov du senast på golvet? Hmm, när jag var i Tyskland
51. Vilken är din favoritfärg? Svart bland annat
52. Gillar du din boendesituation? Njaa, inte just nu
53. Vilken är din mammas hemstad? Stockholm
54. Din pappas hemstad? Boden
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7 kanske
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nä, inte nuförtiden men så fort jag är i skåne så ja
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej
58. Vilken är din favoritfrukt? Grapefrukt
59. Bryr du dig om kalorierna i det du köper? Nej

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja
62. Tror du på liv på andra planeter? Ja, till viss del
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Haha, Hanna
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud är vad och vem man vill
65. Vad var det senaste du åt? Laxmacka
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror på dess personlighet
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning, men var bestämt långt innan jag föddes
68. Gillar du senap? Nej!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du är stark

70. Skulle du vilja hoppa fällskärm?
Ja
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Angelina Jolie i Mr&Mrs Smith
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ja, väska
73. Tycker du om att krama folk? Ja
74. Skulle du säga att du är trendig? Ja, på mitt egna sätt
72. Äger du en digitalkamera? Ja, delar med Linus
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Reese Witherspoon, Victoria Beckham, Vanessa Williams
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inte gråta men blivit rörd av många
76. Tycker du att du är attraktiv? Jadå
77. Vad är du allergisk mot? Timotej, Nötter, Pencillin
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Varför skulle jag?
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Säkert Mattias eller något annat på M

80. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jag kan inte installera, de överlåter jag till Linus
81. Vilken är din favoritrestaurang? Pepelino
82. När badade du i en pool senast? Somras förmodligen, har ju egen i stugan
83. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja
84. Hur många barn vill du ha? Tre helst
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock och där man inte hör vad dom sjunger
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? Jadå
87. Har du åkt moped någon gång? Ja
88. Har du busringt någon gång? Absolut
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Haha Lanzarote

90. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
92. Kan man vara vän med sitt ex? Beror på, oftats inte
93. Vad har du i din väska? Allt möjligt, mobil, bok, plånbok, läppglans, solglasögon osv
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser
95. Vad lyssnar du på nu? Tvn är på och slänger ett öga då och då på Debatt
96. Vad ska du göra nu? Prata med Linus och sen läsa
97. Vad heter din mamma och pappa? Mona & Roger
98. Hur många kusiner har du? 7 st, med mina kusinbarn inräknade
99. Varför gör du det här testet? Uttråkad!

100. Hur mycket är klockan? 22:32

Kommentarer
petronella

Jag snor den vidare, lovar att nämna dig:)

2008-03-14 / 16:55:49
http://babynella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback