Vem saknar mig?

Datum:2008-03-20 / Tid:20:07:12
Det är lite roligt ibland när man får höra att man är lite saknad.
Först ringde Lisa och hon släppte då lös tungan som om inte haft mänsklig kontakt på flera år, men de kröp fram till sist att hon saknade mig. Jag kan villigt erkänna att jag håller på att sakna ihjäl mig efter henne!
Men på lördag kommer hon hit och då ska det bli kramkalas.
Hon gör också exakt vad som helst för att få med mig ut på lördag "Meeen jag betalar, okej?" sötnos.
Så, på lördag ska denna dammråtta ta sig ut på krogen trott det eller ej.

Sen nyss på msn så fick jag ett sött litet meddelande på engelska, något i stil med "Maria, my beautiful mute, where have you been" väldigt sött att bli uppskattad.

Så nu smyger sig ett litet leende över mina läppar ännu en gång idag, vad är det som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback