Vi är i himlen..

Datum:2008-03-08 / Tid:19:14:19
.. Det var min och Lisas kommentar när vi gick in på Souk gallerian tidigare idag..
Vi spenderade säkert 2 timmar därinne.

Lisa har blivit av med sin "en-bög-har-klippt-mig-oskulden" och snubben var grym med saxen..
Så ikväll har vi planerat att gå på gayklubb och möjligtvis möta upp denna person ikväll..

Dock har vi haft ett helvete idag.. vi har haft sån jävla skoskav så det har bara varit en jäkla gnäll men men vi har ändå haft det väldigt roligt.. Käkade lunch på Pizza hut där vi blev bokstavligt talat uttittade, tackar.
Sen har Lisa hela dagen gått omkring och sagt vilken cool modebloggerska jag ser ut som, man tackar ännu en gång.. vi funderade på att hon skulle gå och filma medan jag pekade ut alla "rätta" plaggen.. vi la dock ner den idén rätt omgående.

Nu ska vi snart in mot centrum och käka en god middag och sen ut och svänga runt rumpan lite..

Jag har sån urläcker orange kjol på mig som jag köpte idag på topshop, så jag känner att ikväll kan verkligen ingenting gå fel..

HA DE!

Kommentarer
lisag

hahaha, sing hallelujah...

2008-03-11 / 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback