1,6 MIL!

Datum:2008-05-29 / Tid:16:40:10
Hallå!

Jag har minsann cyklat 1,6 mil idag.
Hur duktig är inte jag?
Jag är så oerhört stolt över mig själv.

Dock så bjöd ju Therese på coca cola och muffins hemma hos henne men jaja, 1,6 mil som sagt, håll det färskt i minnet.

Men oj så tungt det var på hemvägen, men tog ändå bara 20-25 minuter dit och samma hem så jag höll ett jämt tempo.

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen ska jag fixa i ordning mig innan vi ska och kolla på BBK och deras nya tränare Milosevic, ska bli riktigt intressant och se om det hunnit bli någon skillnad.

Ha det bra pluttisar och har ni lite tid över, ut och rör på er i det vackra väder (om nu ni har det alltså)

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3

hoho det var lååångt! bra jobbat hörrö =)



kram

2008-05-30 / 17:47:33
http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback