Dålig dag.

Datum:2008-05-23 / Tid:11:10:27

Det där satans presentkortet har gjort att min dag tagit en helomvändning.

Jag blir triggad av allt och det smäller av på 3 sekunder.
Det känns som om jag inte borde vara i närheten av varken en dator, folk eller min mobil idag.
Fast vissa får skit som är berättigad och det känns rätt skönt att få det ur sig.
Men allvarligt talat får jag se mer idiotiska texter som "tiisen" eller nå annat skit då kommer jag nog åka och mörda vissa personer. Visst låter det löjligt och osammanhängande? Men det är för att jag orkar inte förklara och de som inte behöver en förklaring, ja, ni ligger i riskzonen.

Grrrrr!

Hur ska det gå ikväll egentligen? Då ska jag grilla och vara social. Hoppas jag inte får ett utbrott och mördar någon.
Nejdå, det tror jag inte.. mitt sällskap är så mycket mer intelligent än just de som sitter och skriver skit, för där är det rätt så omoget och intelligensbefriat. Men seriöst, hur lätt är det när man är bara barnet? (haha)

Jag ska sluta nu annars får jag väl kommentarer från halva skåne och det är något jag inte pallar med för då säger jag säkert mindre väl valda ord.

Sandie, help me.
Jag kan leja dig som mördare, jag vet att du vill.


Kommentarer
Sandie

Haha du vet att jag vill, jag vet att jag vill, alla vet att vi vill :D

2008-05-23 / 19:58:00
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback