Fullt upp, typ.

Datum:2008-05-05 / Tid:18:35:48
Dagen har varit rätt fullspäckat men ändå inte.

Men nu ikväll känns den då nästan lite för överfull, men jag ska nog kunna få ihop det rätt bra.
Nu ska jag först och främst ner till stan och träffa Vikki.

Jag pratade med Linus förut, och ja.. snacka om att livet kan vända helt plötsligt.
Han och jag har varit med om mycket berg o dalbanor nu på sistone och nu från ingenstans är han i en djup dal.
Men han har alltid mig och jag tror att vetskapen om det kanske gör situationen lite lättare.
Jag kommer stå bredvid honom även fast vi inte längre är ett par, det är rätt naturligt, vi har ju som växt ihop under årens lopp och jag har inte planerat att kapa rötterna än riktigt.

Nåväl, nu ska jag kasta väskan över axeln och bege mig.

Vi hörs imorgon igen sötnosar.
Ha en superbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback