Goda nyheter färdas snabbt.

Datum:2008-05-23 / Tid:16:13:22
Dom gör ju det, nästan patetiskt snabbt.
Men det är ju så för vissa, har man inte käft och hjärna själv att argumentera så då skickar man andra.
Men jag är rätt bra på att ta vara på mig själv och egentligen, vad har ni att komma med?
Jag får då skratta gott.

Nåväl, jag tänker då snart lägga detta åt sidan och slutar inte mobilen pipa så stänger jag av den.
Jag orkar då inte sitta och höra massa åsikter och barnsliga budskap, jag tar ändå inget av det på allvar.
Sen har jag ju en tendens att säga sanningen och den kan ju smärta ibland så jag ska låta bli, försöka åtminstone.

Nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig till stan för att grilla.

Ha en bra kväll hörni, förutom vissa som gärna kan hoppa i ån eller något.

Puss på er, PUSS PÅ DIG OCKSÅ LINUS! :-*

Kommentarer
Camilla

Som utomstående blir man ju nyfiken när man läser sånt här, men dessa inlägg är svåra att tolka! Är det för känsligt för att ge lite mer bakgrundsfakta?

2008-05-23 / 19:07:13
Sandie

Har lilla Hammar varit igång nu igen? Uhuahahauha! Es loco, "que te jodan tio feo". Hahaha, es patetico y neurotico. Vive Mariaaa, chica guapa ;) Hehe, nu ska jag vara snäll igen.

Du vet, fjortisbella tittar fram lite då och då. Pusss

2008-05-23 / 23:06:50
Maria

Camilla: Jo jag förstår det. Jag hade gärna skrivit ut alltihop men saken är den att de jag då skulle attackera skulle inte tveka att göra samma sak mot mig. Så det är rätt känsligt tyvärr.



Sandie: Hahahahah! Jag förstod faktiskt vad du skrev hahahah. Jag vet dock inte hur man skriver "där satte du huvudet på spiken" på spanska.

2008-05-24 / 11:36:57
http://slaria.blogg.se/
Sandie

jag var ju då inte jättenykter när jag skrev det, men det sägs att språkkunskaper förbättras avsevärt med lite alkohol. Och jag kan ju definitivt säga att jag menade vartenda ord av vad jag skrev :D

2008-05-24 / 13:43:51
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback