Imorgon ska jag shoppa.

Datum:2008-05-21 / Tid:14:03:23
Jaaa, imorgon ska jag till Luleå. (jag vet, väla, malmö osv kan fortsätta en evighet, okej det går inte att jämföra)

Då ska jag i allafall försöka köpa ett par chinos, en volangklänning, någon/några t-shirts med tryck och så en svart body som jag kan ha till min egensydda blommiga kjol.
Är det något jag kan tänkas ha missat?

Det brukar dyka upp en eller flera saker när man väl är där, men frågan är väl om plånboken tillåter så mycket mer.
Vi får se..

Lisa ska ju kolla in en kavaj åt mig också på Monki, så det blir ju också en utgift i såfall.. om den nu finns.
Men jag hoppas för den är läcker!

Shoppa shoppa, utgifter, pengar, huvudvärk, LYCKA!
Typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback