Jag är irriterad.

Datum:2008-05-12 / Tid:16:51:36
Varför ska vissa dagar bara skita sig totalt?
Denna dag har pendlat fram och tillbaka.

Sen pallar jag verkligen inte med dumma kommentarer här, herregud alltså.. är vissa av er totalt pantade?
Jag läser inte bloggar som jag ogillar så jag tvinger inte er att läsa min om det tar emot så fruktansvärt.
Sen får att besvara en om jobbsökande, jag skriver inte ut vissa saker här i bloggen av personliga skäl som jag inte förväntar mig att ens hälften av er ska förstå. Men jag söker jobb, och med lite flyt så sticker jag ifrån den här stan innan sommaren är slut. Jag har sagt det tusentals gånger känns det som, men jag säger det igen, jag tänker inte stanna i den här staden, speciellt inte efter att ha bott nere i skåne i 2 år, snacka om att få perspektiv.

Ja, nu ska jag sluta gnälla och sluta ta åt mig av idiotiska kommentarer som förmodligen ändå är av patetiska människor som själv sitter fast och inte vet hur fan de ska ta sig därifrån.
Sluta hacka på mig och gräv dig ur gropen och gör något kreativt!

Nu ska jag slänga mig på soffan, äta bullar och jäsa. Nej, men det är väl det vissa tror att det är de enda jag gör?
Tyvärr, bara för att jag inte har ett riktigt jobb betyder det inte att jag inte gör ett piss.

Ursäkta om jag låter sur, men det är just det jag är.
Finns det någon som kan göra så mitt humör går uppåt istället?

Kommentarer
hanna

fördomar om oss arbetslösa är fan inte kul.. men det kanske du läst i inlägget jag skrev igår? och vad fan har dom med din arbetslöshet att göra? jag håller med, om dom stör sig så pass mycket på dig och din blogg kan dom väl lika gärna hålla sig borta. elaka kommentarer är trams! som tur var har jag aldrig fått någon sån, men dom väntar väl runt hörnet. suck!

2008-05-12 / 17:35:14
http://sensuella.blogg.se
Sandie

Hej snuttan, jag har varit borta från världen i några dygn, men nu är jag tillbaka (saker har blivit bättre) och skit i alla som bråkas med dig. De kan inte må bra egentligen, men försöker få andra att må sämre. Pusspuss

2008-05-12 / 20:16:48
Ida

Är faktiskt in och läser din blogg, tänker inte lämna nå elaka kommentarer för de är bara idioti precis som hanna säger. Varför inte hålla sig borta om man hatar bloggen så mycket och bara stör sig? Arbetslöshet är skit jobbigt, det tär som fan på en och jag tror inte att alla förstår hur jobbigt det verkligen är. Sen har man dåligt samvete för att man "lever på andra". Om jag inte hinner med imorgon så Grattis i förskott!

2008-05-12 / 20:24:06
http://nogg.se/komplicerad
Maria

Hanna: Jag håller med dig och det vet du! Jag blir så irriterad men vissa människor fattar inte bättre.
Jag hoppas du aldrig får sånna kommentarer för ingen är värd dom.

Sandie: Aaaah saknat dig, har en miljard saker att berätta! jag vet, dom kan dra åt helvete :D
Puss på dig.

Ida: Jo jag har förstått det. Jo jag håller med, det är jobbigare än många tror rent psykiskt.
Men vissa är så pantade så de förstår inte ett piss.
Tack tack :)

2008-05-12 / 21:04:38
http://slaria.blogg.se
emsan

Äh, skit i dom gumman.
Du vet att du är så mkt bättre!
Puss på nosen!

2008-05-12 / 21:13:29
http://rockisdelicious.blogg.se
Lisa G

Kom till mej, då. vi kan göra staaan :D

2008-05-13 / 18:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback