Lisa min fisa.

Datum:2008-05-01 / Tid:17:51:42
Iiiiiiihh, Lisa är hemma i boden!
Ingen är nog gladare än mig, utom kanske Lisa själv då..
Vi har redan busat och vilket pladder och tjatter, vi kom på oss ibland att vi lät som två jäkla papegojor och då garvade vi bara. Vi har insett hur mycket vi egentligen saknat varandra.
Så härligt att bara kunna vädra sina problem igen, vi är ju som halva utan varandra.

Så vi var i allafall på stan, Lisa är ju shoppingberoende precis som jag så vi for på de enda stället som var öppet, Åhléns. Där köpte vi varsitt par pilotbrillor bland annat. Sen gjorde vi vårat obligatoriska stopp på MAX och sedan förvandlades vi till två kopior av James Bond och smög oss på en stackars människa, även fast han nog tyckte det var kul. Vi blev ju faktiskt bjudna på juice sen så lite söta måste vi nog ha varit.

Nu är jag då bara hemma och är glad, känner mig som en solstråle..
Är det inte en härlig dag?

 checka in min pingla, smoking hot.

Kommentarer
Maria

Vad fin din sida har blivit med alla bilder:)

2008-05-01 / 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback