Löshår, igen?

Datum:2008-05-09 / Tid:15:25:57
Nu har jag börjat fundera på om jag ska köra på löshår en gång till, men jag vet inte riktigt än.
I såfall har jag tänkt köpa hem håret billigt från internet och sedan anlita Sandra att sätta i det, beroende på vad hon tar för det alltså.

Sist jag gjorde det blev det så sjukt bra, men det va ju rätt dyrt.
Då gjorde jag det inne i Helsingborg hos Vikis kompis Gül.

Hmm, vi får se.. jag ska räkna lite på det.
Håret kostar kring 1400:- men om nu inte Sandra tar flera tusen för att sätta i det så borde jag ju tjäna på det.

I såfall kommer jag att ha ett mörkt långt hårsvall inom kort, det klingar nästan för bra i mina öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback