Mobilpyssel.

Datum:2008-05-26 / Tid:17:58:18
Jag hittade denna hos Ida, som hade hittat den nånstans.

14 st från 1-100 i din mobil:


Vem står på nr 1? vad tycker du om denne?
Adam, han är en sötnos ifrån piteå.

Är nr 10 en ovän till dig?
Bella Sandie, absolut inte.

Är nr 92 het?
Thelin, klart att han är het.

Vem är på nr 3?
Andreas.

Är nr 47 en tjej?
Nope, om inte joey har döljt nånting för mig.

Vem är på nr 100? Vad tycker du om denne?
Viktor, han är väl schysst men känner han inte särskilt bra.

Är nr 88 född året 1988?
Nej, Stina är född -81

Vem är på nr 68? vad tycker du om denne?
Memme, hon är en sötnos.

Är nr 38 ful?
Hammar, hahah ful och ful, inte min typ.

Vem står på nr 22? vad tycker du om denne?
Coffe, hmm vi älskar ju inte direkt varandra..

Har du strulat med personen på nr 55?
Kissedurfilur/Linus, strulat och strulat, förhållande i fyra år.

Är nr 70 en person du vill lära känna bättre?
Mardin, njä jag känner personen rätt bra redan även om vi inte har kontakt längre.

Vem står på nr 76? vad tycker du om denne?
Mtaka, knepig kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback