Myspys och lite planering.

Datum:2008-05-20 / Tid:20:59:16

Stina har då varit här ikväll och vi har tjattrat som aldrig förr.
Det brukar bli så när vi inte setts på ett tag.
Men hon kommer alltid vara som min syster, så är det bara.
Så vi har planerat lite inför helgen också, så det blir utgång på Lördag, först lite middag och sedan party.
Så då blir det att grilla på fredag istället, men det passade mig bättre ändå så jag är nöjd.

Helt sjukt nuförtiden ändå, jag har en hel bunt med saker att se fram emot och en hel del människor som gör mig så glad och som jag litar på.
Det är en otrolig lycka och trygghet för mig, även om det kanske är små saker.

Hemskt att när allt väl har börjat ordna upp sig ordentligt och min vardag nu nästintill är perfekt, ja då ska jag kanske lämna alltihop.
Nåja, man måste våga för att vinna, är det inte så?

Nu ska jag se DH och samtidigt zappa lite till semifinalen i eurovision.

Ha en bra kväll raringar!


Kommentarer
Anonym

http://sallskapsresan.blogg.se

En ny reseblogg! Gå gärna in och kolla och tipsa era vänner :)

2008-05-20 / 21:11:27
http://sallskapsresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback