Nu ska vi grilla.

Datum:2008-05-10 / Tid:18:45:36
Mums!
Det måste vara det absolut bästa med sommaren.
Jag älskar allt med att grilla, smaken, doften, känslan alltihop.
Usch, nu blev jag hungrig.

Nu ska jag ut och grilla köttet till oss, marinerad fläskfilé.. mmmm, exakt lika gott som det låter.
Fast det blir inget alkoholhaltigt till maten ikväll som de blev igår, eftersom jag ska köra senare, fan. Jag vet, en missberäkning men jaja.

Just ja, jag vet inte om jag berättat det här i bloggen förut men jag äter ju inte choklad.
Det är nog bara Linus som vet den egentliga orsaken till detta faktiskt och han skrattar så gott åt det varje gång någon varför varför.
Nu är det faktiskt så att jag så smått börjat försöka äta choklad igen, extremt små mängder och blir helt kallsvettig och yr av det. Men jag anser ändå att jag är rätt duktig. Men kommer nog aldrig äta choklad igen ändå, kanske någon gång typ en gång i halvåret men inte mer.
Jag är en speciell liten filur, men det är ingen nyhet.

Dags för käk.

Tudilooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback